Godmorgon :)

Godmorgon :)

Då jag är ledig idag kan man undra sig vad jag gör uppe strax efter åtta :)Jo, jag sitter och pluggar lite engelska!
Om jag hinner så blir det lite religion också,och klockan tio tar jag bussen till jobbet för att jobba kväll 12-21,
man får passa på nu när jag är ledig några dagar ;) 


Jag kör två sådana hära, det har jag ju inte gjort på några dagar :)

Dag åtta - Något jag saknar

Oj, det är mycket jag saknar! Jag saknar sjövik, alla fina dagar och nätter där och alla fina andakter i det fina kapellet där. Jag saknar alla sommarlov som inte gick ut på mer än att åka och bada,campa,äta glass och tälta i trädgården ;) Jag saknar nyårslägren och alla lägeråterträffar överallt i vårt avlånga land. Jag saknar mycket och även en del personer!
Men jag tycker att jag har det riktigt bra just nu :)

Dag nio - Gammal och ny bild på mig själv.
 Januari 2008

 I Lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0