Nyårslöften

Varit i kyrkan idag, årsmöte :)! Det var jättesegt och långt men bra på sina håll :)
Det var faktiskt ganska trevligt, och maten efteråt var god :)

Nu är jag hemma och bara tar det lugnt, skönt att vara ensam och kunna tänka. 
Det är mycket som spökar omkring, sista terminen på gymnasiet, sista chansen att visa vad jag går för.
Men vad händer sen? Börja jobba, börja plugga?
Men det löser sig, det gör det alltid :)

Vet att man aldrig håller nyårslöften men jag har ett par ändå :
Ta tag i träningen och sluta vara så lat
Kämpa på i skolan och inte låta latheten ta över, för jag kan när jag gör det jag ska
Att vara den jag är och inte bry mig om vad andra tycker

Så har ni några att dela med er av ?


Avslutar med en bild på mig och Jacob från hansbröllop :)!
Grattis bruuur ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0