Grattis!

Länge sedan jag skrev här nu, men det det har varit mycket på programmet :)

Måste börja med att säga ett stort grattis till min bror Jacob som gifte sig på nyårsafton,
det var så otroligt vackert och jag tycker om er båda så mycket :)
http://www.youtube.com/watch?v=1vxVyaYuGYE
Och denna fina låt som utgångsmusik, alltihop var så fint bara:)!

Igår drog jag till Filipstad och hängde med Dana och Richard, vi kollade på massa filmer.
Endel bra och endel helt sjukt dåliiiiiga! Men över huvudtaget var det mycket trevligt även om en grej gjorde mig ganska arg och fundersam men det hade inget med det trevliga sällskapet att göra :)!


Bjuder på en bild på mig, Jacobs fru Anna och Linda från i julas :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0