Dålig start men det blev bättre

Hej :)!

Imorse vaknade jag klockan nio och insåg att första lektionen SLUTADE för tio minuter sen, och nästa börjar om tjugo.
Blir lite arg för att alarmet inte ringt, inser att jag somnade ifrån allt igår och glömde alltså ställa klockan.
Skyndar mig att klä på mig och packa väskan, kommer på att det inte är någon idé att vänta på någon buss för att dom ändå inte går enligt några listor på grund av all snö.
Går så fort jag kan genom all snö till skolan och är framme på en halvtimme.
Väl i klassrummet är det bara en kvart kvar av ANDRA lektionen.
Sen blev det lunch, och efter det idrott.
Jo, idrottskläder och skor är på plats i väskan men inte någon HANDUK!
Kommer till idrotten, vi ska ha hjärt lung räddning = behöver inte duscha efteråt = gör inget med handduken
Efter det blev det svenska.
Sen slutade vi, jag och Hanna drog och tränade på friskis.
Nu är jag hemma och har precis duschat, ska snart dra och handla lite mat på ica sen jag hem till Johanna och Andreea och sova där :)

Dagen som började piss vändes till något posetivt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0