Rubriker är onödiga

Dag tre - Några av de viktigaste personerna i mitt liv

Det är så sjukt många personer i mitt liv som är viktiga. Självklart min familj och mina vänner.
Det går inte att nämna en eller några få för jag har så många viktiga och speciella människor i mitt liv.

Hej :)

Igår va en riktigt skön söndag! Mötte upp Dana,Richard,Johanna och Robin för att hitta på något,
vi drog hem till Johanna och kollade på film. Senare på kvällen kom Mickaela,Simon och Erik och då spelade vi några omgångar kubb. Så himla kul!!

Nu sitter jag här, kom hem från tandläkaren för ett tag sedan och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tio då ska jag med bussen till Örebro. Idag blir det skola och sen iväg och jobba i några timmar, har vant mig vid att se måndagar och tisdagar som jobbdagar :)

Skriver mer senare :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0