Vasaloppet!

Idag är det söndag och det käns som en extra dag ledig dag eftersom att jag hela dagen igår hade en känsla av att det var söndag :)
Nu på förmiddagen har jag suttit och tittat på Vasaloppet, jag tycker faktiskt att det är riktigt spännande :)
Jag tycker att alla åkare är så himla duktiga :)! Själv har jag precis bestämt mig för att springa Vårruset med Yasmin. Det känns som en riktigt bra sporre att komma igång ordentligt.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, måste städa mitt rum i alla fall och så ska jag till Johanna en sväng och hämta min mobil laddare :)
Kanske kan bli en promenad idag, det blev en kvällspromenad med Jonna igår och det skulle vara riktigt skönt att komma ut idag med :)

Vi hörs senare :)! Pusss

Delar med mig av en bild på min smörgåstårta som jag bjöd på,
 på min 18-årsdag! Jag gjorde den själv och den var riktigt populär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0