Helg!

Hej alla fina :)!

Klockan är snart halv elva och jag har redan varit uppe i två timmar :)
Det känns riktigt skönt att ta vara på dagen och gå upp i tid, även om jag inte frivilligt valde att vakna såhär tidigt.
Jacob, min bror väckte mig genom att stå och prata jätte högt med mig utanför min dörr, haha :)
Men det är kul att han och Anna är hemma :)
Idag mår jag mycket bättre än igår, på eftermiddagen fick jag ett jobbigt migränanfall men som tur är har det gått över nu :)
Jacob och Anna håller på att göra sig iordning för snart ska vi gå ut och gå en sväng i det härliga vädret :)

Ni får ha en jättehärlig dag :)!

Puss


Anna och Jacob  :) Eller ja, min bror och hans nyblivna fru :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0