Good bless the broken road!

http://www.youtube.com/watch?v=lZp6pmgbZyU
Väääärldens vackraste låt!

Sitter och lyssnar på musik, ska snart gå ner till mina föräldrar och titta på melodifestivalen.
Samma skit varje år men ganska underhållande!

Måste be om ursäkt för väldigt dålig uppdatering,
men det är mycket som hänt nu. Och det är inget jag vill skriva om här.

Idag har jag bara suttit hemma hela dagen,
orkar inte ens ge mig ut och gå.
Orkar inte umgås med folk och vara social, men jag kan ju ändra mig.
Klockan är ju bara åtta!

Men veckan som kommer, har jag mycket roliga saker planerade :
Måndag:
Praktik 9-17, sen fira Johanna som fyller 19 då :)
Tisdag: praktik 7-17, mamma och pappa kommer och äter middag hos mig.
Onsdag: praktik 7-16, städa lägenheten
Torsdag: packa inför helgen, praktik 12-20
Fredag: praktik 7-16, ta tåget till Eskilstuna och träffa min bror David och hans tjej Cissi.
 Lördag : umgås med david och cissi
Söndag : åker hem från eskilstuna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0