Bra bok


Den här boken läser jag just nu och den är fruktansvärt bra! Jag kanske är helt efter alla andra,
då den har några år på nacken!

Boken är sann och det skrämmer mig lite grand även om det gör den ännu mer intressant.

Den handlar om Maria som är 23 år och har mycket kontakt med en flyktingförläggning som finns i staden där hon bor. Hon får genom en av sina bästa vänner kontakt med en man från flyktingförlägningen.
Maria tycker att han är snygg och tycker mycket om hans svarta ögon ,han är till en början väldigt snäll och omtänksam. De blir tillsammans och Maria blir gravid. Men då blir plötligt mannen med de svart ögonen helt förbytt och misshandlar Maria systematiskt..

Boken handlar om hennes kamp från detta och är skriven ur en ljus och glad synvinkel :)

Betyg : 5 av 5 möjliga
Författare : Liza Marklund
Rekomenderas till : Jag kan rekomendera denna bok till alla som vill läsa något spännande och som gillar sanna böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0