Linde

Blev en tripp till Linde på förmiddagen. Ett besök på sjukhuset bara för att kolla att allt står rätt till med min medicin vilket det gjorde. Sen ville pappa till en second hand affär så jag hängde på och hittade faktiskt ett par röda pumps och en bok :) Nöjd chey!
När vi kom hem stod maten på bordet och nu är jag proppmätt, och jag som ska på knytkalas om bara några timmar ;) Men innan jag drar dit så ska jag ut på en joggingtur! Blir tredje dagen på rad och jag känner mig jätteduktig. När jag kommer hem så ska jag göra en pastasallad som blir mitt bidrag till knytkalaset :)

Skriver mer senare :)!


Kommentarer
Postat av: Dennininininiiii

Hihi söta :)

Saknar båda er 2!

2011-04-20 @ 18:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0