Mycket som händer, and i love it ;)

Hej :)!
Jag önskar att jag var en riktig bloggtjej som uppdaterar flera gånger om dagen och alltid har massor av nya bilder att lägga ut hela tiden!

Nu är jag inte det men jag trivs med livet ändå, det är så mycket som händer just nu,
massa nya,roliga och spännande saker.

Några saker är :

Jag har blivit mer och mer aktiv i elevrådet och nu är jag vice ordförande på mitt program

Snart tar jag studenten och vi har redan börjat prata om studentmössor och flak

Andreea och Johanna har flyttat till Örebro och jag är jätteglad över att kunna träffa dem oftare

Jag har tagit tag i träningen på riktigt nu och tränar gym minst 2-3 gånger i veckan


Nej, nu ska jag ta fram gitarren och spela och sjunga lite innan jag måste ge mig ut i kylan och möta Hanna vid gymmet :) Puss



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det är roligt att kunna umgås mera nu :)

2010-11-25 @ 13:54:05
URL: http://johannaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0