Advent

Heej :)!

Som sagt var min farbror med fru här och hälsade på i helgen men dom åkte hem för någon timma sedan.
Nu har jag tittat på adventsgudstjänst på tv där min duktiga syster var med och sjöng.
 Första advent är något mysigt, älskar att krypa upp i soffan, tända första ljuset och äta lussebullar :)!
Så den här dagen har börjat bra. Snart ska jag klä på mig lite och ge mig ut i vintervädret för att ta lite vackra bilder på all snö :)!

Efter det får vi se vad som händer, det blir nog lugnt precis som resten av helgen:)
Har umgåts med familjen och gästerna och igår kväll drog jag iväg till en kompis och såg på film :)!

Nej, som sagt ut i snön :)! Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0