Projektarbete!

Hej :)!
Idag är det söndag och idag ska jag plugga, iallafall några timmar :)! Och det är projektarbete som vanligt :)!
Men det är roligt, det känns som att jag har kommit igång på riktigt nu. Och det är verkligen tur för att på onsdag är det projektredovisning. Men det ska nog gå vägen hoppas jag!
Idag har jag hitills hunnit med att renskriva ett recept på fisk och lagt in bilden på den. Jag lagade maten igår och den var riktigt omtyckt av både mig och mina föräldrar :)!
Sen har jag skrivit loggboks mail till min handledare om vad jag gör med mitt projekt. Jag skrev att jag hade pratat med honom om upplägget av min bok, och så skrev jag att jag bett mina klasskamrater ta bilder på mig i kock kläder. Bilderna som dom tog ska jag ha med i boken, på inledningssidan :)!
Idag ska jag skriva min inledningssida, jag hoppas att den blir bra :)!

Aja, nu ska jag fortsätta arbeta med det här :)!
Men förmodligen så kommer jag skriva fler inlägg inom dom närmaste timmarna eftersom jag ändå kommer att sitta här vid datorn och jobba :)!

Pusshej :)!
 
En bild som Thency eller Johanna tog på mig,
jag ser jätteförvirrad ut så den kommer jag
inte att använda i boken,haha :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0