Pluggsöndag!

Hej :)

Oj, redan söndag! Helgen har bara svischat förbi :)
Men jag har iallafall haft en riktigt rolig helg.
I fredags så gick jag och Johanna som sagt ut på krogen. Men på dagen på fredagen så var jag i Glanshammar tillsammans med fyra klasskamrater och min lärare. Vi var där och serverade på ett ålderdomshem som hade nobelmiddag. Det var riktigt roligt och alla var så duktiga :)!
Kom hem vid fyra tiden och sen kom Johanna efter någon timme, då gjorde vi oss i ordning och drog till Frimis.
Det blev en riktigt rolig kväll som slutade hemma hos Johanna och jag sov bara i tre timmar.
Och igår kom mamma och hämtade en trött Magda så drog vi till Marieberg och shoppade en massa.
Jag fick med mig tre par skor, två sjalar, en rosett till håret och ett halsaband :D
Tack mamma och pappa :)!
Sen kom vi hem till Hällefors vid sju tiden och sedan somnade jag redan klockan tio :)!
Jag sov i elva timmar så nu är jag riktigt utsövd, och det är bra för idag är en riktig plugg dag:)

Just nu håller jag på med mitt projektarbete som är att göra en kokbok för barn :)!
Lite senare ska jag plugga religion :)!

Nu ska jag fortsätta plugga :)! Skriver mer senare :) Pusss

 

 En bild på mig från i sommras :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0