Partyyy !

Heej :)!
Kom hem till Hällefors igår vid fem tiden, vi åt mat och kollade lite på tv.
Sen gjorde jag mig iordning och stack på fest :)! Först var det inte så mycket folk där men efter ett tag blev det faktiskt drag :)! Vi spelade ölspelet och dansade :D Det var kul att träffa folk man inte sett på länge och även några nya personer :)! Tyvärr var jag tvungen att dra hem ganska tidigt :( !
Det var ett tag sen jag var på en så rolig hemmafest faktiskt,haha :)!
Nej nu ska jag städa upp på mitt rum lite, sen ska jag bara chilla :)! Ikväll får vi se vad som händer :)!
Hoppas det blir något kul :)!

Skriver mer sen om vad som händer ikväll :)!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0