Party party imorgon :D

Heej :)
Just nu sitter jag här i lägenheten och chillar :)
Har jobbat lite på mitt projektarbete och snart ska jag kolla på Kenza och Tyra show,
det är riktigt underhållande :)

Idag slutade jag skolan klocklan strax efter efter ett, då gick jag och mötte upp Emma och Johanna för en sväng på stan :) Efter tag skulle Emma hem sen kom Andreea efter en stund :)
Jag hittade i alla fall ett par fina grejer, ett par lack tights och ett halsband med fjädrar :)
Riktigt nöjd med mina inköp och dom ska användas imorgon då jag ska ut på krogen.
Jag är faktiskt riktigt taggad :D :D

Ska ut på frimis med Johanna, hoppas även att ett par andra personer behagar att dyka upp :)
Då skulle jag bli GLAD :D

Nää, nu ska jag spela gitarr i den kvart det är kvar innan Kenza och Tyra show börjar  :)
Ha det så bra ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0