Känslor

Hej!
Jag är en tjej som nästan alltid är glad, nästan alltid är bered att dra ett skämt eller lägga en rolig komentar.
Jag är en människa som försöker peppa andra att fortsätta kämpa och aldrig ge upp.

Men när det gäller att peppa mig själv så är jag inte alltid lika duktig på att se allt från den ljusa sidan
och förstå att jag har så mycket att vara glad över istället för att bara se det negativa.
Det är väldigt sällan jag känner mig sådär hopplöst ensam eller dålig på allt,
men när de dagarna kommer så det viktigt att tillåta sig själv att vara ledsen och inte stänga in allting.

Anledningen till att jag skriver det här nu vet jag inte,
antagligen för att jag känner mig stark och glad idag.
Eller för att igår kväll var en ledsen kväll och
att jag nu bara efter en natts sömn känner mig
glad och stark igen.

Nu uppmanar jag alla att komma på bra fem saker med er själva och posta dom i komentatorsfältet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0