Dag fem - Min familj

Godmorgon :)
Jag sitter här i skolan och vet inte riktigt var jag ska ta vägen, dom andra är på lektion men eftersom att jag är mer än en halvtimme sen så vågar jag inte gå dit ;)
Om ett par timmar så ska jag åka iväg på en hemlig grej som jag berättar mer om ikväll eller imorgon ;)
Och ikväll väntar några timmars jobb, jag har nog världens tokigaste arbetskamrat! Tove,hahahaha :)
Fast jag är inte så normal jag heller :)

Dag fem - Min familj

Min familj består av mamma Ulla som jobbar som diabetesjuksköterska och även en väldigt bra kock
och pappa Jan som är gammal rödakorset konsulent och även amatörsnickare och en bokmal av rang.
Sen har jag tre syskon. Linda, en schlagerfantast och väldigt bra när det gäller klädtips.
David, fiske och sagan om ringen nörd, väldigt bra på att återberätta historier så att alla asgarvar.
Jacob, en polly och tobleronälskande rysktalande bokfantast.
Det var min familj, sen har vi ju mina kära syskonbarn och så syskonenspartners ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0