Muffins!

Hej på er :)!

Igår var en riktigt bra dag :)!
Mamma tyckte synd om mig som går och småhandlar hela tiden och nästan aldrig har någon mat hemma så vi
 åkte och handlade en massa mat till mig som vi ska proppa min kyl och frys full med idag :)
Sen åkte på eftermiddagen chilla jag bara sen gick jag iväg till Dana och var med henne och Andreea :)!
Först var vi helt uttråkade och frågade runt halva Hällfors efter något att göra men tillslut gav vi upp och bakade muffins istället :)! Vi gjorde chokladmuffins med röd,grön och gul glasyr :D Dom blev goda även om glasyen blev lite misslyckad ;( hehe!

 Hittade en söt liten bild på mig och Dana från igår :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0