Glad

Hej på er :)!

Idag är jag glad och på bra humör och det känns riktigt bra.

Idag vaknade jag vid tio tiden och gick upp och år frukost framför tv:n tillsammans med mina föräldrar,
sen stack jag och pappa till kyrkan på gudstjänst och när vi kom hem stod världens godaste mat på bordet :)
Nu under eftermiddagen har jag kollat på lite resor och drömt mig bort till bland annat Kina och Italien ;)
Och så har jag sökt ett sommarjobb som jag verkligen gillar, håller tummarna för det (Y)!
Även om jag med ganska stor säkerhet redan har fixat sommarjobb så är det bra att gardera sig :D
Nu ska jag gå ner och städa mitt rum och läsa lite :) Och ikväll ska jag umgås med Johanna, får se vad vi hittar på :)

Skriver mer senare :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0