Ut med Ani!

Heej :)

Måste egentligen gå och fixa mig nu för jag ska träffa Ani snart men jag hinner med ett snabt inlägg innan :)
Jag vet att jag typ aldrig skriver här längre men jag ska bli bättre.
Idag har jag varit ute och övningskört två gånger och båda gick jättebra, det är så himla kul!
Så skönt att det är ljust ute och fint väder, allt blir mycket roligare då :)!

För övrigt har jag en rolig sak att berätta, jag har fått jobb!!!
Heltids jobb hela sommaren och måndag och tisdag kvällar fram till sommaren:)
Det känns så himla bra! Jag ska jobba för Agenterna Nora , det är telefon försäljar jobb men skiter jag i blir svinkul ändå :)

Nu måste jag fixa mig lite :)

Ha en fortsatt fin helg så hörs vi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0