På med headsettet och sälj bredband ;)

Hej på er :)!

Tror jag glömde bort att berätta att jag började mitt nya jobb i Nora igår.
Var asnervös när jag klev in där men det gick jättebra.
Vi var tre nya som fick en liten kurs i bredband och allt man bör veta om arbetsplatsen
sen fick vi sitta och medlyssna på erfarna säljare och till sisst fick vi prova ringa lite själva!
Men det var jätteintressant och jag längtar redan till mitt kvällspass 17-21 ikväll igen :)

Men det är ju ganska många timmar kvar innan dess så nu ska jag hoppa i träningskläder och springa en runda,
det är så himla skönt och det är väldigt skönt att komma igång och springa några gånger i veckan :)

Ha det så bra :)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0