Allting har sitt slut..

.. så även detta fantastiska påsklov!

En enda dag kvar återstår på detta underbara påsklov som har kännts jättelångt.
Jag vet inte om det är vädret,en underbar familj eller alla fantastiska vänner som gjort mitt lov så fint.
Kanske en kombo av alla tre!

Dagar i solen på balkongen med mamma har blandats med kvällar runt en brasa nere vid sjön med vänner.
Åt pizza i solen i mästarnaspark med Johanna och Robin och jobbade ett par kvällar i Nora gjorde jag också.
Ett knytkalas hos Johanna och ett besök i kyrkan för påskgudstjänst hanns också med.
En solig eftermiddag hos Anna och en galen festnatt med klassen var också trevligt.

Och sista dagen på lovet kommer inte bli sämre den, för idag skjutsar mina föräldrar hem mig till Örebro.
Men först blir det någon timmes runtspringning på Marieberg på jakt efter den perfekta studentklänningen
och kanske en fika på något mysigt café!

Nu ska jag göra klart en skoluppgift som jag påbörjade igår och sen hoppa in i duschen!

Vi hörs sen :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0