Mysig eftermiddag med tjejerna <3

Heeej :) Jag kom nyss hem, och ska snart plugga och städa lite.
Slutade skolan vid klockan två, då mötte jag upp Johanna,Andreea och Emma för att äta på la baguette.
Vi satt ute på deras uteservering och åt och pratade jättelänge, riktigt trevligt. När vi hade suttit där ett bra tag så gick vi på stan och tittade på en massa fina kläder och skor. Det finns en riktigt fin halsduk som jag är riktigt sugen på att köpa. När vi tröttnade på att gå runt i affärer så satte vi oss ute på våghustorget och pratade en stund. Sen skulle Andreea och Johanna ta åka hem så jag gick till våghustorget och tog en buss hem jag med.
Så nu är jag hemma och ska snart börja plugga :)

Hörs sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0