Mysfredag

Heej :)!
Just nu sitter jag hemma i Hällefors och lyssnar på musik :)!
http://www.youtube.com/watch?v=Gt3yBQf7LqM&playnext=1&list=PL105FDD21D8CC0685&index=8
Underbar låt!

Imorse så mådde jag inte så bra,så jag stannade sjukanmälde jag mig från skolan och tog bussen hem hit :)
Kom hit vid tolv och då hade mamma lagat god mat, jag äter inte så mycket hemlagad mat längre eftersom jag bor själv och det är inte så roligt att laga mat till sig själv * lat * !
Sen har jag städat mitt rum och allmänt bara tagit det lungt, det måste man få göra ibland :)!

Om ett par timmar kommer några släktingar hit och hälsar på över helgen, kul!
Har inte träffat dem sen i somras!

Nu ska jag fortsätta kolla runt lite på datorn :)!
 
Skriver mer senare, pusss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0