jag vill också...

... sluta 9an!
Idag slutar skolan här i Hällefors och för vissa innebär det att de slutar 9an.

För mig är det två år sedan, men det var ju bland det roligaste man kunde göra.

Åka på en sista klassresa med paddling och grillning,
ha avslutnings middag och se alla uppklädda killar och tjejer,
krama alla älskade och hatade lärare man haft genom högstadiet
Ha avlutnings show, här är några av min klass killar som dansar till 2 sexy.


Här är en bild från våran middag när vi slutade 9an för två år sedan.

Från vänster: Jag,Marika,Johanna,Yasmin och Sabina :)  Klänningen sydde Marika till mig:)

 Det syns att det gått två år, både på längden och bredden,haha:)


Kommentarer
Postat av: Robin

You are very cute :) <3

2010-06-12 @ 12:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0