Så kan det gå!

Min valborg som skulle vara lugn och sansad blev inte något av det,haha :)

Partysuget blev för starkt så efter en otroligt god grillmiddag hemma på altanen så
cyklade jag ner till gäddsjön för att hänga med några vänner, tänkte att det kunde bli en lagom lugn kväll där.
Men efter en stund så tröttna vi att sitta där å häcka så vi begav oss ut på festjakt..
Det tog ett bra tag innan vi hittade fest men väl där hade vi ganska kul, dansade och så träffade jag folk jag inte träffat på jättelänge :)
Efter någon timme där så vare dags för nästa fest, där jag inte stannade mer än en halvtimme.
Men där var det jättetrevligt, satt ute i trädgården och pratade med trevligt folk ;)

Så lugn var min valborg, skulle sitta hemma å ta det lugnt men sluta med brasa vid sjön och två festere ;)
Så kan det gå ;)

Puss


Väskan packad till Rhodos för ett år sen ungefär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0