Följer strömmen och gör en sådanhär

 

Det är många som gör sådanahär så jag gör också det :)

Dag ett - vem är jag.

Dag två – Något jag älskar.

Dag tre - Några av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag fyra – Min första största kärlek.

Dag fem - Min familj

Dag sex - 5 finaste låtar.

Dag sju – I år ska jag…

Dag åtta - Något jag saknar.

Dag nio - Gammal och ny bild på mig själv.

Dag tio - En snygg person.

Dag elva – En resa jag gjort.

Dag tolv - 5 mål i livet.

Dag tretton – fem saker du inte visste om mig.

Dag fjorton – En bild som alltid får mig att le.

Dag femton – Min första bästa vän.

Dag sexton – Det här ser jag mest fram emot



Så, vem är jag?
Jag är som alla säkert har fattat Magda.
Jag är född och uppväxt i Hällefors och bodde här till några veckor innan jag fyllde 17, då flyttade jag till Örebro för att jag var trött på att pendla till skolan i Örebro. Om mindre än en månad tar jag studenten från Livsmedelsprogrammet med inriktning mot butikskock och catering. Jag trivs i min klass och linjen passar mig riktigt bra. På fritiden så umgås jag med mina vänner, lyssnar på musik, pluggar! Några timmar efter skolan brukar ägnas åt Örebro/Lindekompisarna och helgerna åt Hällefors kompisarna. Jag har även en stor familj med tre syskon,mamma och pappa och två syskonbarn. Det var lite om mig :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0