Åh sköna helg!

Fredagen bjöd på jordens partyyyy! Johanna,Nea och jag dunkade musik och fixade oss sen blev det pizza.
Sen drog vi upp på stan å lämnade stackars Nea som inte kommer in på krogen ;)

Först blev det en stund på liquid´s uteservering där vi hittade lite skönt folk sen vidare till Strömpis där vi dansade loss och pratade med massa härligt folk, både gamla godingar och nytt skönt folk :)

När strömpis stängde vid 2 så blev det en promenad hem och jag somnade inte fören halv sju,
men det var det lätt värt, haha :)

Igår var jag i Eskilstuna och firade att Cissi avslutat lärarlinjen, det var en jättetrevlig grillfest :)!

Idag gick jag inte upp fören halv ett så idag är jag utvilad men har ändå haft en lugnt och skön söndag!
Kom upp ur ett varmt bad för en stund sen, sååå skönt :)!

Snart ska jag kolla lite på tv och sen blir det nog film eller hitta på något annat,
är rätt pigg idag så blir nog inte en jättetidig kväll :)

Imorn ska jag jobba mellan 12-21 imorn. Är ledig från skolan på måndagar från och med denna vecka så jag jobbar numera hela måndagarna isället för bara mellan 17-21.

Skriver kanske mer senare :)! Puss


Jag innan vi gick ut i fredags :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0