Helgen

Heej :)!
Har haft annat för mig än att skriva här dom senaste dagarna :)!
Till exempel har jag haft en riktigt underbar helg med världens finaste vänner :)

Fredagen började med semel ätning och fix hemma hos mej, sen drog vi (jag,Andreea,Dana och Richard)
ut på äventyr :)! Började på palma nova och slutade hos Tobba, blev en roligt och galen kväll och natt :)
Och igår tog jag det bara jättelugnt, låg och läste och tog lite kort :) Sen vid halv tio tiden drog jag iväg på fest :)
Det började lite segt med för lite folk men slutade med allsång och super dansning till :
Alla som inte dansar är våldtäcktsmän och sommartider hej hej!
Träffade massa roliga människor och kom hem vid två :) helt enkelt värd kväll!

Snart ska jag ut på promenadi med Anni :)

Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0