Dennis <3

Här kommer ett inlägg tillägnat min vän Dennis

Jag har känt honom i snart ett år, då vi träffades på yeah festivalen här i Örebro :)
Jag fick hans nummer av Johanna som går i samma klass som honom.
Det här är en riktig kanon kille som jag har haft mycket roligt med.
Dennis är killen som man vi redan första anblick märker är en snällis!
En tysk/svensk linde bo som ibland kan ha riktigt särig humor(precis som jag)!


..... Äta massor med glass
..... Ta massa fula kort
..... kolla på filmen Farsan och kunna alla repliker
..... laga kyckling och tjocka i sig
..... prata i telefon och misstolka varandra

Aja ni fattar han är bäst helt enkelt!

( Nej mamma,detta är ingen kärleksförklaring)


Kommentarer
Postat av: Dennis

Naaaaaaaaaaw <333

2011-03-15 @ 21:56:04
URL: http://dennisrochfotografering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0