Lista!

En lista jag snodde av Johanna :)!

Lista !

... Hur var ditt å 2010 varit ?
Under 2010..
Har du gråtit? -
Ja
Har du skrattat? - väldigt många gånger
Har du sovit i tält? - ja, en gång i sommras
Har du sovit under bar himmel? - nenepp
Har du varit på Gröna Lund? - nein
Har du varit på Liseberg? - jaa :D
Har du varit på Kneipbyn? -  say what? neej
Har du varit utomlands? -  Rhodos- grekland! Med skolan
Har du varit i en annan stad? - många
Har du bott hemma? - under helger och lov
Under 2010..
Har en vän dött? - nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja,det har hänt
Har du sökt tröst hos en vän? - ja
Har du sovit över hos en vän? - behöver jag säga : Johanna och Andreea ? haha
Har du varit kär i en vän? - nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - ja,tror det
Under 2010 har du..
Har du pussat någon?
yes
Har du varit tillsammans med någon? - ja
Har du varit kär i någon? - ja
Har du sovit med någon av motsatt kön? - ja

När har du som mest..
Gråtit under 2010?
- yes
Skrattat under 2010? - yes

Denna månad..
Har du varit kär?
-  nein
Har du kramat någon? - ja,en hel hög
Har du skrattat? - många gånger
Har du gråtit? - nåra gånger
Har du varit glad? - ja
Har du varit ledsen? - ja

När..
Grät du senast?
-igår

Skrattade du senast? - typ igår
Duschade du senast? - en timme sen typ
Lyssnade du på musik senast? - två timmar sen kanske
Hade du kul senast? -  I onsdags :D
Vem..
Kramade du senast? - Josef
Pratade du i telefon med senast? - Tobba
Fick du sms av senast? - Johanna, Dennis eller Marika
Hade du tråkigt senast? - Har tråkigt nu
Kommer du ifrån? - Hällefors
Heter? - Magdalena
Hur gammal är du? - 18, 19 om några månader
När fyller du år? - 
Tycker du om någon just nu? - många
Jag samlar på? -  roliga minnen med mina vänner :D
Gröna eller röda äpplen? - gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Min syster, mamma, Johanna eller Johanna. ( jag skrev Johanna två gånger med flit, två olika kompisar)
Vilken tid gick du upp idag? - halv tio, ungefär
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja det har jag
Har du strumpor på dig nu? - ja, och dom är gröna :)
Hur svarar du i telefon? - I mobilen : Ah,hej  Hemma : Hej, det är Magda
Vad ska du göra ikväll? - Skulle egentligen ut på krogen men orkar inte, så förhoppningsvis filmkväll med någon kompis. Har inga planer
Vad ska du göra imorgon? - Ingen aning
Var vill du bo när du blir stor? - Göteborg eller Stockholm
Vad vill du bli när du blir stor? - Något jobb med människor
Är det okej att gråta? - Jag hoppas det, annars är inte jag okej
Vilken årstid tycker du bäst om? - våren och sommaren
Skulle du göra om du vann en miljon? - Hitta någon fin lägenhet med och köpa nya möbler till den och hela familjen på en resa
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Oh nej!
Har du piercing? - Nej, men hade en i naveln förut
Har du tatuering? - Nein
Vill du gifta dig? - ja det vill jag
Vill du ha barn? - Jaaa
Solar du ofta? - Ja på sommaren och utomlands
Är du bra på att laga mat? - Jag inbillarmig iallfall att jag är gyfsat bra på att laga mat :)
Gillar du att dansa? - Jag älskar att dansa :)
Hur vig är du? - Inte så jätte,men har varit ganska vig :)
Vilken är din favoritglass? Chokladglass kanske, vet inte
Tror du på ett liv efter döden? vet inte
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du? - blå,grön,gråa :p haha
Vilka hårfärger har du haft? - Alla möjliga verkligen!
Är du beroende av något ? - Mina vänner, mobilen, familjen, kännslan av att inte vara ensam
Senaste låten du hörde? - Som jag hade dig förut - Melissa Horn
Brukar du bädda sängen? - Ibland
Vad var det senaste du sa? - Ja,jag ska snart göra det
Saknar du någon nu? - Några stycken 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0