Back on track

Heej :)!

Har inte skrivit här på en vecka, men det har hänt lite grejer som jag inte har orkat
skriva om.
Men nu är jag tillbaka och på bättre humör och med nya krafter.
Jag är ledig från skolan idag så igår åkte jag hem till Hällefors för att ta det jättelugnt och verkligen ladda batterierna som jag egentligen borde ha gjort på lovet.

I söndags åkte jag till Örebro och träffade Andreea och Johanna!
Hade inte träffat Johanna på nästan en månad för hon har varit i Indien så det var jätteskönt att träffa henne igen och även Andreea men henne har jag ju träffat under lovet.
I Måndags kom Tobba och hälsade på och på Tisdag kvällen kom Andreea, Johanna,Dennis,Christoffer och Johan, vi lagade mat och busade :) På Onsdagen kom Josef och hälsade på, på kvällen blev det lugn utgång på Bells med Josef,Johanna och Kim.
Så nu vet ni vad jag har haft för mig medan jag inte har bloggat..

Idag ska jag som sagt bara ta det lugnt, men det finns en del grejer som jag måste ta tag i.
Men jag gör det lugnt och i min egen takt.
Den första saken som jag var tvungen att göra idag var att fixa en praktikplats och det har jag gjort :)
Det gick lättare än jag trodde!
Och nu ska jag skriva en jämförelse i religionen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0