Tillbaka för att stanna!

Jag ursäktar för denna lilla bloggpause men nu är jag tilllbaka för att stanna :)!

Men jag tänkte berätta vad jag har haft för mig när jag inte bloggat :

I Fredags så slutade jag praktiken klockan fyra, då åkte jag till Eskilstuna för att träffa David och Cissi.
Vi käkade tacos och såg på film, lika roligt som vanligt att träffa dom :D
På lördagen så skulle vi ut och pimpla och efter diverse problem så kom vi äntligen i det kalla vädret och fick tre små aborrar som vi slängde tillbaka :) På kvällen lagade jag och Cissi jättegod fläskfilé och potatisgratäng som fick jättebra betyg av david :) På söndagen tog vi en trip till stan och gick i några affärer och sen stack vi hem till dem igen och glodde på en film innan det var dags för mig att åka hem :(
Men det var en riktigt rolig och skön helg :D
Vem vet, om några veckor kanske jag packar mig iväg till Eskilstuna igen :D :D

Och i måndags var det ju som alla vet alla <3 dag :)!
Men som singel hade jag inte speciellt höga förväntningar, men det blev en riktigt bra dag och kväll.
Jag och Johanna gick på stan en sväng och sen åt vi middag på la baguette, jag åt en supergod grekisk sallad :)
Sen tog vi en promenad hem till mig och åt glass som vi göpte på ica där vi mötte Andreea och Anna. Dom drog hem och jag och Johanna stack sagt hem till mig och åt glass :)
Sen kände vi att det var tråkigt att sitta hemma på alla <3 dag så vi blev lite wild and crazy så vi tog första bästa buss till stan och satte oss på Liquid. Där träffade vi lite roliga folk och sen hängde vi där tills de stängde vid ett :)
Och nej, det var inte lätt att gå upp igår morse men det gick och jag klarade av praktiken ändå :)
Idag har jag haft praktik men eftersom att jag inte börjar fören tolv idag så tog jag bussen hem till Hällefors :)

Oj, det blev ett långt inlägg! En stor puss till dem som orkade läsa hela inlägget :D

Nu ska jag bara ta en kvällsfika med mamma och pappa sen ska jag ta en dusch och sen gå och lägga mig :)!

Godnatt :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0