Helg i Dalarna

Godmorgon :)

Frukosten är på gång, idag blir det kokt ägg.
Snart ska jag gå ner och packa för i eftermiddag åker jag,Erika,Sebastian och Anna upp till Dalarna och tillbringar helgen i Erikas sommarstuga :) Men först ska jag jobba mellan 12 och 16, sen åker vi nästan direkt jag har slutat.
Det ska bli jättekul att åka dit,bada,sola,spela massa spel och bara härja omkring.
Hällefors brukar ses som landet i en stadsbos ögon men Erikas stuga i Dalarna ligger VERKLIGEN på landet,
hur mysigt som hellst :)
Nu blir det frukost,sen ska jag packa ner massa mysiga kläder och några spel :)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: erika

kunde ju ha haft lite roligare.. men tkr det blev helt okej ändå. kul att ni ville följa med :)

2011-08-07 @ 18:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0