Ibland är det tillåtet att vara ett barn

Sockerkicken från cocacola och choklad gör mig lite piggare just nu.
En jobbig förkylning som jag nästan misstänker är pollenallergi gör mig trött coh seg.

Men det jag satte inga hinder för att träffa mina pojkar Christoffer och Dennis :)
Efter skolan tog jag en buss hem och packade ner en filt och ostbågar i väskan,sen mötte jag upp pojkarna, vi gick till ica och inhandlade yttligare proviant.
Sen gick vi de typ hundra meterna till svampen och bredde ut filten på en bergsknalle där.

Vi hängde där en stund tills rastlösheten tog över och vi gick till lekparken precis bredvidoch gungade på en jättestor gunga och allmänt hoppade runt lite, haha :)

Sen var dom tyvär tvugna att åka med bussen hem :( Men jag träffar dom ju på lördag och kanske även imorn ;)

Näää, nu ska jag fortsätta ta det lugnt och kolla klart på ett roligt tv-program
och senare om jag orkar ska jag ta en liten kvällspromenad :)

Skriver nog mer senare :) puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0