Rise and shine :)!

Godmorgon alla fina:)!
Jag vaknade precis, tröttare och segare än vanligt :( Men måste snart rycka upp mig och gå till bussen, är för lat för att cykla idag ;) Som sagt är jag trött och seg men jag är ändå taggad på skolan idag, för vi har bara roliga lektioner:) Det är inte ofta det händer! Idag har jag servering b i tre timmar, idrott och sen svenska. Och jag gillar alla tre,  men mest servering tror jag :)
Det blir en ganska kort skoldag, slutar två. Efter skolan ska jag träffa min vän Johanna:) Vet inte vad vi ska hitta på , blir nog fika eller så drar vi hem till mig och busar ;)

Nu måste jag klä på mig och gå till bussen:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0