Min dag

Hej alla glada:)

Har inte bloggat så mycket idag men var som sagt ute på en promenad på mörmiddagen:)
Även om jag inte var ute mer än en halvtimme så var det riktigt skönt:)

idag har jag också plockat och städat lite här i min lägenhet, det var inte alls särskillt stökigt men jag känner att om jag inte tar tag i det när det är lite så kommer det bli jättestökigt och då blir jag bara ledsen på mig själv.
Sen har jag umgåts lite med Robin, ringt ett viktigt samtal som har med mitt projektarbete att göra.
Lite senare under eftermiddagen gick jag och mötte anna och amanda som det var sjukt länge sedan jag träffade :) Det var trevligt och vi satt och snackade ett tag sen var dom tvugna att gå till bussen, dom pendlar ju dom stackarna :( !
Efter det så lagade jag lite mat och slängde i mig och så kastade jag mig  iväg och kollade på älsklingens forbolls match. Dom vann med 3-0 :) Riktigt duktiga!

Nu måste jag dra igen, ska på ungdomsgudstjänst i kyrkan :)

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0