Hemma en snabbis!

Heej sunshines:)!
Nu är jag hemma efter en väldigt slapp dag i skolan.
Först hade vi skolfoto som jag inte viste om att vi hade idag, men som tur var så har jag inte min värsta fuldag idag ;) Efter skolfotot hade jag ett jääättelångt hål till nästa lektion. Jag, Pernilla,Robert och Malin gick till Mcdonalds och åt frukost. Nästa lektion hade vi projekt och företagande där vi fick en ny uppgift. Jag och Maria bestämde oss för att jobba tillsammans. Uppgiften var att under några veckors tid hitta på ett lådsas företag och räkna på inkomster och utgifter, komma på reklam och marknadsföring. Jag och Maria valde att starta en ridskola. Jag älskar sådana här uppgifter och ser detta som en rolig utmaning :)

Nu måste jag skynda mig, jag ska till konventum där det är stor gymnasiemässa. Det är massor av gymnasieskolor som har montrar och delar ut foldrar och små grejer från skolan. Och så får elver från åttan och nian komma och kolla och prata med elver och lärare. Jag har lovat att stå där mellan fem och åtta. Så nu ska jag packa ner mina kock kläder som jag måste ha på mig och hoppa på bussen :)
 
Skriver mer senare :)!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0