Eftermiddag

Hejsan :)! Kom hem från skolan för en liten stund sen. Idag hade vi bara två lektioner, Arbetsmiljö och säkerhet och religion. Det var två nya kurser så det var kul med lite nytt och fräscht. På arbetsmiljön fick vi i uppgift att diskutera i grupper vad vi tycker är viktigt för att alla ska trivas på en arbetsplats. På så gick vi igenom vad religion är för något och  skillnaden mellan tro och religion. Det var en mycket intressant eftersom lektionen var en enda stor diskussion och jag älskar att diskutera och lektioner där man får tänka själv och allt inte ska vara rent fakta. Vi har religion imorn med och jag ser redan fram emot det :)

Nu efter skolan har jag bara tagit det lugn en stund men snart ska jag packa träningskläder och styra cykeln mot gymmet:) Där blir det lite löparband (behöver verkligen förbättra min kondition) och styrka. Men ska ta det lugnt för jag är fortfarande förkyld:)
Efter träningen vet jag inte riktigt vad jag hitta på men jag måste i alla fall  plugga lite grand :)

Ha det så bra så hörs vi sen :)!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0