Plugghäst!

Heej :)!

Jag har aldrig varit någon plugghäst eller ansträngt mig speciellt mycket i skolan.
Mina betyg har väl varit ganska okej ändå eftersom att jag har ganska lätt för mig.
Jag hade lätt kunnat få mycket bättre betyg bara genom att anstränga mig lite mer, men jag har aldrig riktigt orkat.
Men nu helt plötsligt, lite sent på kommet så här sista året på gymnasiet så har jag fått en knäpp i huvudet och verkligen satt fart. Igår kväll och nu i kväll har jag suttit med fetaste uppsatsen i naturkunskap som jag har haft kvar ända sen i ettan. Men nu är den klar och jag är verkligen stolt över mig själv :D
Så nu kan jag stryka över en grej på min plugglista i alla fall :)


Såhär har det sett ut hos mig i några dagar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0