Nu taggar vi wasp!!!!

Heeej :)!

Idag är jag på riktigt bra humör för idag ska jag och Robin gå på Wasp :D
Jag fick det av honom i födelsedagspresent och idag smäller det.
Tyvärr är jag sjuk och kunde inte gå på praktiken på grund av hals ont och huvudvärk :(
Men jag försöker peppa mig själv så jag orkar med konserten.
Just nu sitter jag hemma i Hällefors men vid halv tre ska jag hoppa på bussen tillbaka till Örebro.

Så just nu sitter jag och peppar mig.

Innan jag ska med bussen i eftermiddag så ska jag ta hand om mig själv lite.
Efter lunchen ska jag ta en låång dusch, med hårinpackning och raka benen :)
Sen ska jag lägga face mask och noppa ögonbrynen :)
Helt enkelt ta hand om mig själv lite!
Jag har redan tjuvstartat lite och smörjt in mig med brun utan sol :)

Jag tänkte visa er några av mina favorit produkter 



Det här min absoluta favorit hårvårdserie.
Jag använder shampoot och inpackningen och det är jätte jätte bra :)
Shampoot kostar ungefär 30 kronor och inpackningen mellan 40 och 50 kronor :)


Den här hårsprayen använder jag så gott som varje dag och den är så himla bra.
                                 Sprayen sitter jättebra och flaskan räcker jättelänge.
 Det bästa är nog att den här hårsprayen både är bra och budgetvänlig. Den kostar ungefär 30 kronor :)



Den här mascaran är så himla bra. Borsten är böjd så att fransarna får en lätt böj.
                                             Med den här mascaran behöver man aldrig använda fransböjare till vardags.
                                              Den kostar ungefär 100 kr.



Brun utan sol är något som jag väldigt sällan använder,
men den här är väldigt bra och man blir alldeles lagom brun.
Det bästa med den här är att det är både en vanlig hudcreme
och brun utan sol i ett.
Priset ligger på ungefär 40 kronor



Jag älskar hudcremer och body butters,
men är för snål för att köpa några dyra och fina.
Men min pojkvänn brukar köpa body butter från
The body shop till mig.
Dom jag hitils har provat är : Mango,cocos,jordgub och marokansk ros.
Allihopa luktar så himla gott men mina favoriter är nog mango och marokansk ros.
Eftersom jag inte brukar köpa dom här burkarna själv så vet jag inte riktigt vad dom kostar.



Det här var några av mina favoriter.
Jag kanske skriver om några fler en annan dag.

Vilka är era skönhets favoriter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0