Lov lov lov

Heeeej :)
Sitter här hemma i Hällefors och kollar tunt på Youtube efter massa roliga klipp :)
Efter senaste veckans kalabalik med massa saker så försöker jag verkligen bli glad.
Och jag är på god väg! Idag är jag verkligen riktigt glad :D
Idag ska jag göra lite ärenden sen ska jag vara med världens bästa johanna :D

Men nu har jag ett helt lov framför mig, någon som vill hitta på något?

Jag känner att jag vill träffa massor av roliga mäniskor, träffa nya mäniskor :)!
hör av er, hör av er hör av er!

Har visserligen ingen telefon men finns på facebok :D

 
Jag och Mami på midsommar :)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid härligt med ledighet! =)

2010-11-02 @ 12:24:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0