Bestulen

Hej :)
Kom nyss hem, har varit ute och gjort ett ärende på banken.
I fredags blev jag nämligen bestulen på både min plånbok och min mobil så nu var jag tvungen att gå till banken och spärra båda mina bankort och beställa nya.
Det känns lagom kul att varken ha en telefon eller pengar. Jo,pengar har jag men mitt nya kort kommer inte på typ fyra dagar så jag kan inte använda dom.
Men nu ska vi inte deppa ihop, nya bankkort är bestälda och nytt simkort till telefonen är också beställt.

Känns som att jag hunnit med mycket idag och klockan är inte ens två.
Vet inte vad jag ska hitta på nu på dagen men ikväll ska jag hem till bästa Johanna, vet inte vad vi ska hitta på men det blir säkert att hitta fler folk att umgås med, ju fler desto bättre :)!

Skriver mer sen!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0