time to go to bed!

Benomblöt och med kladdigt smink kom jag nyss hem från Becki´s fest.
Det verkligen spöregnade när jag skulle hem så nu är jag helt genomblöt.

Det var en riktigt trevlig liten fest med aldes lagom mycket folk och ingen var för full.
Vi spelade spel och jag valde tyvär konka och var tvungen att gå över till Becki´s granne och fråga om ett sugrör. Haha,det var riktigt pinsamt!!!


Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig och läsa min bok som jag fick av mamma härom dagen.
Den heter Förändringar och är en av de bästa böcker jag läst!
Den fösta boken heter Evelina och den borde alla läsa tycker jag och sen borde ni självklart läsa förändraingar!

Godnatt, puss och kram

Föresten så saknar jag min fina pojke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0