stek i sången

Snart kommer Marika och hämtar upp mig så ska vi ut till sången och sola.
Vi kanske även törs ta oss ett dopp,jag har inte badat i år än så det är verkligen dags.

Klockan är faktiskt bara halv två och jag har redan hunnit med att ligga och sola, städa mitt rum, plocka ur diskmaskinen och göra chokladbollar:) och snart kommer ju som sagt Marika och hämtar mig:)
Och ikväll ska jag slipa utemöbler med slipmaskin och sen fortsätta att lacka, jag började med det härom dagen men han inte färdigt:)

Jag vill ut och campa med min kusin och hans föräldrar och mina föräldrar.
Vi har haft det som tradition sen jag var typ 10 år men nu har vi inte gjort det sen 2008.
Den här bilden är tagen den sommaren och det är jag och min farbrors fru som sitter och chillar
utanför våra tält :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0