Bada!

Änligen funkar internet här hemma, och innan det krånglade så var jag ju i Örebro och hade inte tillgång till dator.

I måndags var jag med Robin på Rostagärde och kollade när han spelade fotbollscup.
Han var riktigt duktig, jag visste inte att han var så duktig.
Det var kul att sitta där ute hela dagen :)
Igår var jag hemma med mamma hela dagen och myste, orkade verkligen inte göra någonting:(!
Men nu  är jag ordentligt utsövd och glad och om en timme ska jag cykla och möta Johanna och Johan.
Vi ska dra och bada i antingen sången eller storsand :)! För mig blir det somarens första dop:)

Så här såg jag ut när jag drog till Örebro i Söndags:)
Älskar att ha inbakad luggfläta.


Kavaj från Jc köpt förra sommaren
Linnet är från ginatricot, vanligt baslinne
Lurviga tights som jag lånat av Johanna,vet ej var hon köpt dem
Skorna är 8 centimeters platåskor som jag fått av min syster


Kommentarer
Postat av: Robin

Du är så sjukt söt <3

2010-06-20 @ 15:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0