Utkast: Dec. 25, 2010

Heeeej!

Vilken skön jul det är. Vi är elva personer här hemma just nu.
Folk i alla rum och massa liv.
Jag tycker det är så roligt att alla är hemma och att umgås med hela familjen samlad.
Idag har vi spelat spel och sen var vtyp hälften av oss ute och gick en sväng,
det var jätte skönt.
Jag hade kameran med och tog massa roliga bilder.
Sen har vi ätit mat och tårta, min syster fyller ju år idag.
Grattis på henne!
Sen smet jag iväg till Daniella och umgicks med henne och Richard ett tag.
Det var trevligt att träffa dem, blir nog Örebro med dem på måndag.
Nej, nu var det tydligen mat så jag ska gå och äta :)
Ikväll hoppas jag på spel eller en bra film :)
Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0