God morgon!

Host host host! Jag har åkt på världens förkylning vilket är lite surt då jag hade tänkt träna idag för första gången  sen innan sommarlovet om man bortser från några joggingturer och långpromenader. Jag hoppas verkligen att förkylningen blir bättre under dagen så jag får mina efterlängtade träning.

Just nu sitter jag här och äter frukost, försöker få i mig en skål med fil och cornflakes men utan någon större framgång då jag inte är något vidare förtjust i frukost. Men jag måste få i mig den så jag får energi till att göra bra ifrån mig i skolan och allt annat roligt som jag ska göra idag.

Planer för dagen

Skola:
Jobba med mitt projektarbete och göra några restuppgifter i näringslära

Gymet: Förlänga mitt gymkort, ta en timmes styrke och konditionspass och avsluta med 10-15 minuters stretchning

Lägenheten: diska och plocka upp det lilla som redan hunnit bli stökigt sedan storstädningen igår

Magda tid: raka benen,måla naglarna och smörja in hela kroppen med någon av mina väldoftande bodylotions eller bodybutter

Nu måste jag skynda mig att packa skolväskan och träningskläder :)

Kanske hinner skriva lite i skolan senare annars så skriver jag ikväll och berättar hur det gick med träningen och om så berättar jag mer om mitt projektarbete :)!

Kramar Magda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0