felsms.com <3

Sitter i skolan och försöker jobba med mitt projektarbete men koncentrationen leds hela tiden till annat.
Jag lovade ju att berätta vad jag gör för projektarbete, det är en kokbok för barn :)
jag har inte komit så långt än, men idag håller jag på med en enkät om vad barn tycker om för mat som jag ska be några barnfamiljer och kanske ett dagis svara på den.

Men när jag inte jobbar med detta leds min koncentration till världens roligaste hemsida som alltid gör mig glad.
Felsms.se!


Till: Brorsan
Sms: Duscha ihop?
Svar: Vilka? Du och jag?
 
Förklaring: Skulle inte skicka till min puckade bror utan till min pojkvän. Han ringde efter 5 minuter och frågade igen när jag inte svarade på hans sms. - Ja vi två skojade jag :)

Till: Chefen
Sms: Alltså min chef har världens snyggaste man. Shit. Om man bara var några år äldre ;)
Svar: Tack jag vet, och jag behåller nog han för mig själv ;)

Förklaring: Skämmas fick man göra. Tur att hon tog det bra ;)

/Jessie


Nej, nu dissar jag skolan och tar cykeln till gymet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0